OREO POPS

Arkadaşlar merhaba
Bugün size görmeye alıştığımız lolipoplardan farklı olarak oreo pop yapımını anlatacağım.Çok basit, çok eğlenceli ve çok şık bir yöntem.Çocukların bayılacağına eminim.Size çocuklarınızla eğlenceli bir zaman geçirerek yapacağınız tarife buyrun başlayalım.



Adım 1.Oreo veya başka kakaolu bisküvilerimizi ikiye ayırıyoruz.

Adım 2.Benmari usulü erittiğimiz beyaz çikolatanın içine resimde gördüğümüz gibi plastik pipetlerimizin ucunu batırıyoruz.

Adım  3.Ayırdığımız bisküvilerin ortasına çikolataya batırdığımız pipeti yerleştiriyoruz.(burdaki 
amaç çikolata yapıştırıcı görev görsün pipet bisküviye yapışsın)

Adım  4.Bisküvileri birleştirip pipetin yapışmasını bekliyoruz.

Adım  5-6.Erittiğimiz beyaz çikolataya pipetten tutarak bisküvilerimizi batırıyoruz.

Adım  7.Yağlı kagıdın üzerine koyup donmalarını bekliyoruz.

Adım  8.Donan çikolataların kenarlarında kalan fazla görüntüyü makasl yardımıyla kesiyoruz.

Adım 9-10.Pipetimizin alt kısmına renkli ve süslü bantlardan yoksa kurdela sizin hayal gücünüze kalmış sarıp süslüyoruz.

VEE geldik en güzel kısmına yaptığımız oreo poplarımızı çocuklarımızla afiyetle yiyoruz.Bu ve bunun gibi güzel tariflerde buluşmak dileğiyle şimdilik HOŞÇAKALIN...

Yorumlar